fredag 19. mars 2010

Min 2pp med Pergo, på dag 19:)


Eg gikk på en enkel pergo kur sist måned å nå fikk eg dobbel. På torsdag 11/3 var eg og sjekket eggene å de ene var 15mm på venstre side:) å på høyre side var de et på 12mm, så eg måtte komme tilbake på fredagen 12/3 men de var de samme. SÅÅÅ, då måtte eg tilbake på Mandag's måren å sjekke igjen, då hadde eg kjent smerter i løped av helgen (trolig vokse smerter av egge) og egge på venstre side var vokst helt til 19mm:) så eg fikk ta EL-sprøyten (ovitrelle). Fikk resept, å gikk mot apoteke kl halv 8 på mårningen, fant ut eg sko ringe ei venninne som går lege sekritær skole å få hu til å ta den på meg:) Apoteke åpnet jo selvsakt ikke før halv 9:( så måtte gå rundt i byen i nesten en time ette lege besøke. så hadde eg fått sprøyten i neven å gikk FORT opp en lang, bratt bakke til skolen til venninnen min:) så måtte eg sitte å vise magen min til heile klassen:S Fikk tatt den å fikk komme meg hjem til syk hund me virus som måtte til dyrelegen før me kunne kose:) hehe så va en stresset måren:) Når me hadde fått hunden til dyrelegen å komt oss hjem igjen så var de rett i seng:) så var de middag å så for han på natte vakt kl halv 4:( så me fikk i de minste en sjanse. El kom ca 34-36 timer etter sprøyten asså tirsdag's kveld:) kjente de startet når kl va 8 på kvelden:) nå går eg rundt å prøve å ikke stresse, pluss prøve å følge med om eg kjenner noe hele veien:) hehe rart:) i dag har de vert en del stikkinger nederst i magen. Men eg tror ikke eg er så heldig at dette går:(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar