tirsdag 7. juni 2011

Hei hei:) Då va Lap overstått:)

Kom til sykehuse kl 07:15 å va klar for en dose me medisiner å de som sko til:) Først følgte di meg til et rom hvor eg tok på meg en merkelig truse å noen gode kler:) Så satt di meg i en go stol for å vente på min tur. sko være først men ble nr 2... Eg ble sendt inn til operasjons rommet å fikk mangen spørsmål mens di satt nål i handen å tok på meg di store grønne sokkene:) eg var så redd at eg skalv helt til eg fikk medisinene i kroppen.... jaja må jo reagere på et vis:) Når eg våknet fikk eg en halv skive å noe å drikke:) di sa eg hadde helt åpne eggledere men mangen cyster som ble brent/drillet bort:) hærligt å vite di er vekke nå:) Så fikk eg beskjed om at nå har eg kanon godt sjanse for å få barn:) ENDELIG:) Eg kastet ikke opp å hadde berre litt vondt i magen til å starte med, de ga seg da eg fikk flere doser me smertestillene i kroppen. Gikk på do 2 ganger fra eg våknet til eg fikk gå:) di hadde tatt på meg bind, truse å de hele før di vekket meg :) så koslig gjordt:) Når eg kom meg ned med rullestol til utgangen fikk eg endelig tatt min første røyk:) da kom bobblene:) kjente de bobblet opp mot nakken å ikke lenge etter kom smertene. men eg følte de va jo ingenting:P sov nesten hele turen hjem å fikk i meg et eple å litt brus på turen:P Nå sitte eg her 12 timer ette operasjonen å kjenner litt smerter i sårene å litt i høyre skulder men ikke mer:) å kanskje om ikke mangen månedene sitte eg me positiv test å et endlig smil rundt munnen å en tåre på skinnet:) Dette har vert en god dag. Anbefale alle å gjør dette som har pco(s) :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar