tirsdag 26. juni 2012

Da har eg satt inn:) Rugedag 1:)

I går kjørte me fra mor, hadde vert hos hu i Helgå:) kl ble 9 og 10 og ingen sykehus ringte:/ så eg tok tlf å ringte til di:) fikk da beskjed om at 4 av 7 var befruktet på lørdag men ingen blir fyrst ned:( men sko få sette inn 1 kanskje 2 egg:) då sa eg så fint til mannen min " eg skal ha 2 inn" :) me kom til sykehuset å satte oss for å vente. Da me fikk komme inn, fikk eg beskjed om at 1 egg var perfekt 8-delt egg:) spurte fint om å sette inn 2 å de fikk eg:) NR 2 var og 8-delt men ikke like bra som de første:) så her sitter eg med 2 egg på kok, tanker i hode tiden skal jo på frem så eg har satt mål om å gå tur kver dag me hundene, gjør rent i huse litt etter litt og egentlig nyte dagene:) her skal de ruges:):):) skal til soneterapi og i dag:) få litt mer støtte for at egget skal feste seg:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar