tirsdag 3. juli 2012

Rugedag 8, 11dpo

I dag har de vert en rar dag. Startet med en ny negativ BT (billigtest) så ringte gyn for å ta blodprøve, sko få ta den på torsdag. så eg luftet hundene for så å gå meg en tur, var sint og frustrert på kroppen min. Eg fant ut at eg sko gå til senteret som ligger 5km fra oss:/ eg gikk inn på alle butikkene uten å kjøpe annet en en pinsett:/ Hehe så gikk eg målrettet til apoteket for å kjøpe tester, kjøpte 2 cb pluss og ein cb digital, kl var da 10:30 når eg tok buss hjem igjen. Var ikke snakk om å gå tilbake Hehe. Når eg kom hjem fant eg ut at eg sko holde meg i 3 timer før eg gikk på do. Da sko eg teste med cb pluss for å se om den reagerte annerledes en billigtestene. Å gjett om den gjorde. Mega svak positiv som ble bedre å bedre:) mote mitt steg igjen:) Nå sitter eg og håper på enda bedre test i måren:) å god blodprøve på torsdag:) krysser de som krysser kan *****2 egg satt inn, noe må de jo bli*****

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar