tirsdag 23. oktober 2012

Symptomer uke 6


6+0 symptomer:)

**** ♥♥SYMPTOMLISTE!♥♥ 

Menstruasjonen uteblir. Jepp:D
Brystene blir ømme. Det er litt i rykk og napp
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. Har blitt litt mørkere
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere. Litt
Oppblåst. Ser gravid ut:)
Tretthet. Hele veien
Raskere sliten sliten av å gå opp i stuen:/
Fryser lett fryser på deler av kroppen lett
Humørsvingninger hender:)
Mensmurring ikke så mye nå men di e her av og til:)
Magekramper noen ganger
Smerter i korsryggen kjenner dette ja:/
Nesten lignende vokseverk i kroppen livmoren får eg litt lignende vokseverk.
Stikkninger i området rundt halebeinet lite av dette:)
Tykkere hår/tynnere hår fortere fett
Blødende tannkjøtt når eg pusser tennene
Spenn/vondt i tennene nei ikke så eg merke:)
Munnsår har fått et inni munnen vis det teller.
Halsbrann nei ikke det at eg vett hvordan det kjennes
Hyppige dobesøk for å tisse hender det blir mer en vanlig
Kvalme kjennes ut som eg er fyllesyk hele dagen:)
Stikk i magen det er ikke så mye eg legge merke til det:)
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen) nei
Skiftende hard/løs mage ja.
Begynnende hemorider (kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei:)
Sukkertrang/sitrustrang ikke så eg merker:)
Ekstra tørst og/eller sulten eg spiser å drikker mer, sulten hele tiden:):)
Overfølsom luktesans ikke merket noe
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ) sitron på kake smaker ikke godt:/
Ny glød ikke som eg vett:)
Vannansamlinger i kroppen. Nei tidlig enda:)
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) ikke enda:)
Skjelving ikke opplevd
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) har hatt et par anfall:/ verste var 5+3
Hodepine har dette hver dag, endten morningen eller kveld.
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet. Ammer ikke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar