mandag 3. desember 2012

11+6

**** ♥♥SYMPTOMLISTE!♥♥ 
Menstruasjonen uteblir: Jepp:D
Brystene blir ømme: Di er større men ikke kjent noe:)
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. Har blitt litt mørkere
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: Litt
Oppblåst: Noe utvidet:)
Tretthet: Hele veien
Raskere sliten sliten: ja:)
Fryser lett: fryser på deler av kroppen lett
Humørsvingninger: har noen hendelser nå ja:/
Mensmurring: ikke så mye mer strekk:)
Magekramper: noen ganger:)
Smerter i korsryggen: kjenner dette ja:/
Nesten lignende vokseverk i kroppen: livmoren får eg litt lignende vokseverk.
Stikkninger i området rundt halebeinet: lite av dette:)
Tykkere hår/tynnere hår: fortere fett
Blødende tannkjøtt: når eg pusser tennene
Spenn/vondt i tennene: får lett ising i tennen:(
Munnsår: nei:)
Halsbrann: nei ikke enda:)
Hyppige dobesøk for å tisse: mye:/
Kvalme: kjennes ut som eg er fyllesyk hele dagen:)
Stikk i magen: litt:)
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): ja har hatt sopp ein gang til nå

Skiftende hard/løs mage: helst hard
Begynnende hemorider (kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei:)
Sukkertrang/sitrustrang: nei ikke kjent det:)
Ekstra tørst og/eller sulten eg spiser å drikker mer, sulten hele tiden:):) 10+0 var eg gått opp 4kg
Overfølsom luktesans: hvitløkspulver lukte herk:/
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ): nei:)
Ny glød: nei ikke som eg merker:)
Vannansamlinger i kroppen: Nei tidlig enda:)
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) ikke enda:)
Skjelving: nei:)
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) har hatt et par anfall:/ verste var 5+3
Hodepine: når eg har for lite veske i kroppen.
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik 

at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet. Ammer ikke:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar