mandag 25. mars 2013

Multimedia message

♡ TERMIN: 19. Juni :)

♡ UKE: 28+2 etter legene sin meining:)

♡ IGJEN TIL TERMIN: ca 12 uker:)

♡ STJERNETEGN: lilletrille satse vi på blir en tvilling:)

♡ KJØNN: Liten guttetass!

♡ NAVN: Ikke blitt enige enda:/

♡ VEKTØKING: Nå er den vel opp i 12+kg:/

♡ STREKKMERKER: Til nå er det bare på rumpa:) håpe det ikke blir så mye mer en det:)

♡ KYNNERE: Har en del kynnere som kommer og går, men overlever:)

♡ MATKICK: Synes ikke eg har slitt med det i det hele:)

♡ PLAGER: Bekkenet løsner en del og låser seg av og til:/ men har funnet mine svakheter sånn ca så klarer å holde det ved like sånn nesten hele tiden:)

♡ VANN I KROPPEN: Veldig lite av det, men merker det er litt her og der.

♡ MELK I BRYSTENE: Råmelken har vært tilstede siden ca uke 22, men bare når jeg klemmer på brystene.

♡ AKTIVITET INNENFRA: Mye spark i høyre ribbein:/ og en del slag i siden:) har og hatt en del hikke den siste tiden nå:)

♡ HODET NED: Ja, det har han hatt siden uke 24-25

♡ HODET FESTET: skal spør i måren:)

♡ SØVNMØNSTER: Sover om dagen og litt om natten. Han er som oftest veldig glad i å sparke til sånn i rundt 1-2 tiden på natten.

♡ UTÅLMODIG: JA, men føler meg ikke heilt klar heller nå:/ ikkkkk:/

♡ HUMØR: Svingende. Stresser lett ved tanken på å bli ferdig med alt:/

♡ SULTEN: store deler av dagen:)

♡ OPPEGÅENDE: nja, sko ønske eg kunne være i jobb:/

♡ TUNGT: Veldig tungt nå ja. Særlig med tanke på at eg aldri har gått opp mer en 2 kg før:/

♡ HØYGRAVID: nei ikke enda:)

♡ MANGEL PÅ UTSTYR: bade sete, og litt til:) bare små ting:)

♡ MINE TANKER: nå er det påske å eg skal siste tur hjem før lillegutt kommer, det e ikke lenge igjen då:) tankene fyker rundt og papirene til NAV skal sendes inn om noen uker og eg står helt fast. Har tanker om hvordan eg vil gjør det men problemet er å få det på papir:/ trur litt av slimproppen og har gått men ikke heile så skal snakke med jordmor i måren etter eg fikk bekreftet at den lukkede delen var 0,5cm mindre nå en sist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar