torsdag 18. april 2013

Multimedia message

3+4 i dag og sengeliggende:/
Var på kontroll hos dr. Gjessing i går og der ble eg tatt godt i mot som vanlig og ble spurt hvordan det går, joda går fint men mye nedpress når eg går for tiden. Ble da undersøkelse av livmorhalsen som var gått ned fra 3cm til 1,57cm på under 4 uker. Legen sendte med meg en henvisning og bilder av livmorhalsen å sa eg sko rett opp til sykehuset og se hva di ville gjør med saken (eventuelt lungemodning ). Eg fikk mannen til å komme for å hente meg å bli med til SUS. Ble tatt i mot av en snill dame som ga oss et rom og sjekket rier/kynnere/spark og fosterlyden. Ble og innskrevet siden vi først var der:) så gikk vi ut å ventet litt til før legen kom og sjekket livmorhalsen og ulike ting. Ble så fortalt at fra nå er eg sengeliggende og må tilbake på mandag 32+1 for ny sjekk. Kunne si ja til å sove over for å følge med men eg ville ikke det nå, kan være eg blir lagt inn neste uke så vil heller være med jentene mine og min mann nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar