søndag 5. mai 2013

33+5 til 34+0

Da har eg opplevd første del av åpningsrier trur eg:/
Natt til 33+5 våknet eg med det eg vil kalle svake rier, det ble inn på sykehuset og CTG måleren ble satt på og så sjekket di etter åpning. 2-3 cm sa jordmoren at det var, og eg startet å grine:/ trodde ikke at eg sko føde nå!!! Det sko da vise seg at eg ikke gjorde, alt stoppet opp og eg reiste hjem for å hvile til det sko bygge seg opp. Kom tilbake med noen rier som ikke var gode nok, ble lagt i en seng i 1,5 time og uten en rie så ble eg sendt hjem igjen:/ fikk med meg en pille for å ha noe å sove på, sovnet ganske så godt utpå kvelden, sov til tidlig på lørdags måren og gikk da på do, så kom di sykeste smertene eg har kjent, sko tro at babyen låg stiv gjennom hele kroppen:/ inn på føden og på med CTG  måleren, 2 rier på 30 min så var det stopp, og denne jordmoren sa eg bare hadde 2cm åpning. Så det ble hjemtur igjen på oss. Etter dette så har kroppen tatt å latt oss være i fred:) eneste er et vondt bekken, nedpress, mensensmerter og vondt i ryggen:/ så får vi se hvor lang tid dette kan ta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar