fredag 1. august 2014

13+6

**** ♥♥SYMPTOMLISTE!♥♥ 
Menstruasjonen uteblir: Jepp:D
Brystene blir ømme: Di er blitt større ja:)
Det brune feltet på brystene (areola), vokser og blir mørkere. Har blitt litt mørkere
Hårsekkene langs ytterkanten på areola blir tydeligere: ikke som eg ser.
Oppblåst: Noe utvidet:)
Tretthet: Det kommer seg:)
Raskere sliten sliten: ja:)
Fryser lett: ja
Humørsvingninger: eg? Aldri:):):)
Mensmurring: ikke så mye:)
Magekramper: nei
Smerter i korsryggen: Det kommer til tider.
Nesten lignende vokseverk i kroppen: livmoren får eg litt lignende vokseverk.
Stikkninger i området rundt halebeinet: lite av dette:)
Tykkere hår/tynnere hår: fortere fett
Blødende tannkjøtt: når eg pusser tennene
Spenn/vondt i tennene: får lett ising i tennen:(
Munnsår: av og til.
Halsbrann: nei ikke enda:)
Hyppige dobesøk for å tisse: mye:/
Kvalme: Er litt til tider men på vei tilbake
Stikk i magen: litt:)
Kløe i underlivet (grunnet sopp eller forandring i skjedekulturen): nei

Skiftende hard/løs mage: ja
Begynnende hemorider (kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor) nei:)
Sukkertrang/sitrustrang: nei ikke kjent det:)
Ekstra tørst og/eller sulten eg spiser lite da matlysten er dårlig og drikker litt lite. -2 kg
Overfølsom luktesans: mye som lukter drit :S
Endrede matønsker (Yndlingsretten smaker plutselig ): nei:)
Ny glød: nei ikke som eg merker:)
Vannansamlinger i kroppen: Nei tidlig enda:)
Leggkramper (Å spise kalk skal hjelpe) ikke enda:)
Skjelving: nei:)
Svimmelhet (blodtrykk som synker og stiger voldsomt ) sykemeldt nå pga lavt blodtrykk.
Hodepine: når eg har for lite veske i kroppen.
Ammer du eldre søsken, kan du merke at melkeproduksjonen går ned og/eller at utdrivingsrefleksen ikke er så kraftig som før. Noen sier også at smaken på melka endrer seg slik 

at den ungen du ammer blir mindre interessert i brystet. Ammer ikke lengre.


Ultralyd på sykehuset 13+4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar