lørdag 8. august 2015

Forever Living - mitt nye :)

I Mai startet eg som Forever Living Business Owner. Eg er nå Assisterende Supervisor, har egen nettbutikk MyAloeVera og har fått meg et lager hjemme med varer og ei koselig kollega som er nett startet opp:)



Eg ser alltid etter flere kolleger og kunder ikke minst:) 
Eg ser ofte at folk er skeptisk til varene, hvorfor være skeptisk til varene når det er økologisk, produktene er laget fra egne åkrer med aloe vera planter som blir gjødslet med frie geiter som spiser ugresset og leverer avføring tilbake :P
Og noen ganger føler eg personer som har handlet en plass holder seg der, det er kjempe positivt men husk vi er alle kolleger og ikke konkurrenter:)

Håper på og møte noen hyggelige kunder og ikke minst noen kjekke kolleger som vil noe mer:)

liv_bergsagel@hotmail.no / 93486323 / MyAloeVera

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar